niedziela, 25 stycznia 2015

W końcu spadł śnieg !

 Koniec stycznia, a u nas zaczyna padać. Nareszcie pojawia się prawdziwa zima :) Mam nadzieję, że śnieg się utrzyma. 
Ze względu na śnieg poszłam pofocić psy. Na spacerach nie dzieje się nic nowego, bo suki się pilnują i są grzeczne. Po prawie dwóch miesiącach wzięłam się za zdjęcia i je przejrzałam także wstawiam również stare, jest ich mało, ale są ! Śniegu miałyśmy prawie po kolana i widać na zdjęciach jak psy się zapadają :)












Dwa miesiące temu przyjechała do nas rodzina, Kaa był główną atrakcją, miał przy tym swoją trzecią styczność z dziećmi, które pierwszy raz mogły dotknąć węża :)

Przy okazji powiem, że znajomy ma węża zbożowego na sprzedaż, 5letni z terrarium 150 zł :)

I zapraszam na naszego fanpage.

5 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam):
    http://wesolepupile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielbię Kaa.*.* Ciesze się że u was również śnieży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaa jest cudny :D
    Koniec stycznia, nie lutego ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: naskrobane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten Kaa :) Całe szczęście, że u nas nie ma śniegu!
    Pozdrawiamy,
    (daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, widać, że psiaki nieźle się wybawiły ;)

    OdpowiedzUsuń