środa, 24 lipca 2013

Spacerek oraz pierwszy trening Agility !

18 lipca byłyśmy na spacerku z Asią i Mileną oraz ich psami. Według mnie było niezłe ośmieszenie z mojej strony, gdy ich psy skupiały się na nich, a Jessie pobiegła sobie i nie chciała przyjść póki nie przyszłam po nią -.-, Schejra jedynie się jako tako słuchała, ale nie ważne...



Wczoraj, czyli 23 lipca poszłyśmy na nasz pierwszy trening agi, o dziwo podczas rozkładania sprzętu, przywiązałam Jess do bramki i kazałam jej zostać, a ta się nie ruszyła o.O.  Następnie zaczęłyśmy ćwiczyć co tam nam kazali tj. skakanie przez hopki, gdzie Paulina chciała Jess przytrzymać , aby ta do mnie przybiegła i skakała przez hopeczki. Kazałam jej usiąść i zostać, a następnie ją przywołałam i o dziwo się słuchała.

 
Na palisadę również wchodziła bez problemu, szybko załapała , że na strefie ma chwilę zaczekać i wtedy jest nagroda :)


 
Do tunelu wbiegała również bez problemów, Paulina ją przytrzymała, ja poszłam na drugą stronę i ta przybiegła. Po kilku próbach zaczęłyśmy bardziej zaokrąglać tunel, w który nadal wchodziła bez gadania :)
 


Tak wiem, tu jakość -.-


 
Podsumowując nie wiedziałam, że mój pies potrafi się skupić na mnie przy innych psach, które biegają wkoło niego, więc jestem szczerze zaskoczona, ale i dumna z mojego psa.
Organizatorka tego treningu namówiła rodziców i opłacą mi wszystko co trzeba i będziemy mogły regularnie chodzić na treningi :)

9 komentarzy:

  1. Brawo!
    Pierwsze koty za płoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekamy na następne relacje z treningów :>

    OdpowiedzUsuń
  3. o.O a ta palisada i zakręcone tunele to nie za wcześnie? z takim pośpiechem to powodzenia.. najpierw trzeba wyćwiczyć podstawy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie znam się na tym aż tak, robiłam to co mi kazali instruktorzy

      Usuń
    2. Popieram 1000000000% :)

      Usuń
  4. brawo;d dobrze mu idzie tak trzymać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby tak dalej ;)
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń