piątek, 26 lipca 2013

Ostatnie słowo do hejtera i ostatnie przed wyjazdem...

 A więc wyjeżdżam jutro w nocy, ale bez psów, bo jadę z rodziną chłopaka i głupio było mi brać psy od razu na pierwszy wyjazd, ale za rok jadę na pewno z Wercią oraz psami i pewnie z kimś jeszcze, ale nie wiadomo kto dokładnie, wiem, że my dwie plus wyjazd z tą samą ekipą co teraz i psami.

Wiem, że to już było, ale nie mam nowych zdjęć.
A teraz do hejtera parę słów: dowiedziałam się kim jesteś, a raczej kim jesteście, nie ważne skąd, ważne, że mam już pewność kim jesteś. Wiedziałam, że mnie znasz, bo skąd miałybyście wiedzieć coś o czym nie było na blogu i jak mówiłam już styl pisania. Więc dziękuję, ale myślałam, że przyjaciółka przyjaciółki nie shejtuje kłamstwem tylko po to, aby się komuś przypodobać-jak mnie nie lubisz powiedz mi to w twarz, a nie pisząc obraźliwe komentarze jako "anonim". Dziękuję.
A i przywracam możliwość dodawania komentarzy każdemu, więc możecie sobie kochane dalej hejtować :)

9 komentarzy:

  1. Współczuję szczerze. Fałszywości mówimy nie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, naprawdę jesteś super osobą, masz super psy, takimi hejterami się nie przejmuj. c; Także ostatnio przekonałam się o fałszywości ludzi, własna przyjaciółka mnie od szmat wyzywała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak fałszywa przyjaciółka.. Nie przejmuj się nią ;)
    Życzymy z Sashą udanego wyjazdu ! ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie to najlepiej ignorować... jeden hejt na tyle fanów, i to jeszcze fałszywy :P
    Wyobrażam sobie minę tej koleżanki jak to przeczyta :o

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fałszywa przyjaciółka, skąd ja to znam...
    Ale nie przejmuj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się. Niech se te 'anonimki' hejtują, w końcu trzeba się przypodobać, nie ? Olej te 'przyjaciółki'. Na pewno masz wiele innych zajebistych osób, na których możesz zawsze polegać.

    Życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hejterami nie ma co się przejmować ;p
    miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspłóczuję ''przyjaciółek'', pewnie ci zazdrościły i dlatego cię tak zchejtowały. Blog jest świetny, i pieski też. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiem kto to jest, jednak nie będę mówić tego publicznie, ponieważ kilka z "przyjaciółek" już się czepia, że to o nich -.-', chyba każda myśli, że jest wyątkowa albo cuś...

    OdpowiedzUsuń