niedziela, 16 czerwca 2013

Skok przez płot !

A raczej między szczeblami w ogrodzeniach... Wczoraj wzięłam Jessie do chrzestnego, bo coś tam musieliśmy zanieść. Przez ulicę ją przeniosłam i puściłam i idziemy. Dobra załatwiliśmy co trzeba i wracamy ja, rudy i Jessie. Mijamy dom, w którym są dwa psy z niewiadomą przeszłością, gdyż były przywiązane do drzewa i Marlena stwierdziła, że je przygarnie. Jess wącha się z nimi przez płot, no okej, my idziemy dalej, oglądam się, a młoda wskakuje do nich między szczeblami od płotu ! Zaczęliśmy ją nawoływać, a ta biega -.- to zaczęliśmy iść dalej, odeszliśmy jakiś tam kawałek i ją wołamy. Ta dobiegła do płotu i próbuje wyjść... w jednej szczelinie prawie utknęła i dopiero za entym razem udało jej się przejść. Przybiegła, pies na ręce i do domu...
 
 
 
A teraz coś o mnie... W piątek miałam urodziny, z okazji których zrobiłam sobie 8 dziurkę w lewym uchu-w prawym mam trzy- i jeszcze przebiłam pępek *.* Szczerze mogę powiedzieć, że pępka nawet nie poczułam,  a przy uchu jak siedziałam to prawie, że wstałam, bo to na samej górze na kości. Jedynym co mnie zadziwia jest fakt, iż pół godziny po przebiciu poleciała mi krew z nosa o.O i leciała mi przez dwa dni po trochu ..

Posty postaram się dodawać raz w tygodniu albo co dwa, gdyż mam co raz mniej czasu i do tego brak własnego kompa ; /

4 komentarze:

  1. To spóźnione 1oO lat :D
    Ehh... ta kochana niezdarna Jessie :D Mój to by na bank nie wylazł ;p

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://e-psiak.blogspot.com/ NOWY BLOG!!!
    http://oczamichomika.blogspot.com/

    POZDRAWIAM H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... my kiedyś też mieliśmy podobny przypadek - Toffi był sam w ogrodzie, wykopał dziurę i przebił się do sąsiadów... Oczywiście szukanie, panika...
    Wszystkiego naj :D

    Pozdrawiamy
    J&T

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ macie przygody ! ;) Cieszę się, że wszystko się dobrze skończyło.
    Wszystkiego Najlepszego : >

    OdpowiedzUsuń
  4. oj biedna, ja też jak mój coś nabroi na dworze, to na ręce go i do domu ;DD

    OdpowiedzUsuń