środa, 21 sierpnia 2013

Przemeblowanie i psie smutki, czyli boimy się burzy

 Tak, tak ostatnio było u nas burza ruda się boi i ze strachu położyła się w kojcu Jessie zamiast na swoim posłaniu, a, że łóżeczko jest małe i ledwo się w nim ruda mieści załączam zdjęcie :)


W pokoju zrobiłam przemeblowanie, gdyż Jessie z rudą kończą swoimi szlachetnymi przywilejami i nie będą już spały w łóżku tylko na swoich posłaniach, a, że i tak nie usną jak będą musiały sypiać na swoim. Daję zdjęcie przed i po przemeblowaniu-przed jest na górze, żeby nie było xd



5 komentarzy:

  1. U nas była ostatnia taka bachandryja, że spałam z zapalonymi świeczkami >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Komicznie wygląda w tym legowisku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój też strasznie się bał burzy, Okrucho mi się pod kołdrę wepchnął, ja u siebie też w końcu przemeblowanie musze zrobić XD

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ale zabawnie wygląda w tej małej leżance (: Mój maluch to na ogół jest z łóżka wypychany, bo gryzie po twarzy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje w łóżku śpią grzecznie, ale mam wąskie łóżko, a ciągle ktoś u mnie śpi, a dwie osoby i dwa psy w łóżku to ciasnota, i to takim małym łóżku

      Usuń