piątek, 16 sierpnia 2013

Sratata Shelma szlaban !

 Tsa... Doprowadziłam moje myśli do tego, że ten pies poważnie jest ześwirowany, najpierw grzecznie bawiła się z Negrą, a potem się na nią rzuciła... Negra poszła do szycia, a Shelma dostała bana na wychodzenie. W dodatku przy rozdzielaniu połamałam sobie paznokcie ! Ale to jest mniej ważne, nie wiem co zrobić z tym psem, wkurza mnie coraz bardziej i coraz częściej -.-.

A to jest zdjęcie z trzy minuty przed pogryzieniem się -.-
 
A no i tak przy okazji blog Werci o Negrze, co prawda dopiero go zaczęła, ale jest  ! Zapraszam :D Negra
 
Jessie jeździ do lekarza, nie musi już brać szczepionek. Nie wiem jakim cudem w dwa tygodnie ten pies zaczął bać się weterynarza, ale mnie nie było, teraz wracamy do formy i już ładnie wchodzi, musimy jeszcze opanować stół.
 
Od Marty zapożyczyłam sobie frisbee i sobie ćwiczymy, co prawda najpierw muszę nauczyć się je rzucać, ale ciii...
 
A tu takie inaczej przerobione zdjęcia suk :D
 

 
 
 

3 komentarze:

  1. Shelma nieładnie się zachowała...
    A i powodzenia w frisbee :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah kurwa pozdro dla shelmy < 3333 twierdz nadal ze twoje psy sa wychowane , oo tak < 333

    " co zrobić z tym psem ? " uśpić , bo po co mieć problem na głowie ? :- ))
    wiesz ci powiem co zrób z nim ? wychowaj go , albo trzeba było to zrobić od szczeniaka , ale widać , że twoje psy sie same z siebie wychowują :-))
    frisbee ? :D to z trixie ? ;-33 ahahahah tak , nauczysz się nim rzucać , no pewnie tak ; - ))

    OdpowiedzUsuń
  3. znowu udajecie bohaterkę ? Super, szkoda, że to nie mój pies gdzie już to pisałam kiedyś, jak ci coś nie pasuje to nie wchodź, bo pisząc wprost męczysz mnie, a ja się męczyć nie lubię, a komputer namierzą bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń