wtorek, 22 października 2013

"Help" i "Łeb"

Dzisiaj miałam zamiar się pouczyć jednak siostra przyszła do pokoju i zaczęłyśmy się wygłupiać,a  psy dołączyły i tyle wyszło z nauki. W czasie zabawy weszłam z Schejrą do Narnii , a Jess nas szukała xd. W pewnym momencie ruda złapała mój zeszyt i urwała kawałek kartki z której się uczyłam -.-. 

Z rudą uczymy się komendy "help" nie wiem dlaczego tak brzmi jej nazwa, ale było to pierwsze co mi przyszło do głowy, więc niech już tak będzie. Jak widać ładnie trzyma szarpaka na pysku mimo, że ćwiczyłyśmy na małym pluszowym delfinie xd.


Komenda Jessie "łeb" polega na położeniu przez nią głowy na podłożu, gdy waruje. 

Szkoda, ze przez lampę przymknęła oczy -.-

Na modliszki kasę już mam teraz czekam tylko, aż Bartek załatwi mi mój gatunek :3


2 komentarze:

  1. Mój kiedyś też poszarpał moje pomoce naukowe ;D chyba wiedział że nie wchodzi mi nic do głowy, chcial być pomocny;p

    OdpowiedzUsuń