piątek, 19 kwietnia 2013

Pozycja Jessie i prosimy o głosy :)

Tak wystawiamy się z Jessie sądzę, że nie jest najgorzej :) Oczywiście wiem, że ogon powinna mieć prosty,
ale tak to już jest, gdy wystawiamy psa na trawę :D....
Okej, a co u nas słychać ? Jessie co raz lepiej się odwołuje, kilka razy udało nam się ominąć psy przez co jestem bardzo dumna :). Ostatnio młoda poleciała przez dziurę w płocie do sąsiadki, która posiada DONa. Siostra chciała po nią iść, ale jej nie pozwoliłam, bo raz Cygan mógł jej nie poznać/nie lubić tym bardziej, że wchodziłaby przez dach, a dwa płyty, po których trzeba było wejść już się rozwalały, więc ja weszłam, Jess oczywiście skakała po Cyganie w najlepsze, ale przyszła jak ją zawołałam i zaniosłam ją do domu :). Cygan bardzo schudł, ale on ma już z 12-13 lat. Ja  nie wiem wszystkie psy wkoło lepiej żywione od Szarika więcej im właściciele uwagi poświęcają, a wszystkie te psy na coś chorują, chudną i są usypiane, a Szary ślepy na swoje oko, przygłuchy, a biega i chęci do zabawy ma jak szczeniak.


W czerwcu a dokładniej 8-9 jadę z Jessie na zlot russellmaniaków, ma być ponad trzydzieści psów JRT i PRT razem, więc będzie ciekawie. Będzie kilka hodowców ze swoimi psami, jedna Pani sędzia, tor do agi, więc z młodą będziemy mogły zacząć ćwiczenia, będę mogła porozmawiać z hodowcami i dowiedzieć się czegoś nowego, przydatnego :). Możliwe, że będzie również brat Jessie, a na pewno szczeniak o miesiąc od niej młodszy. Problem mamy tylko z dojazdem, bo wolałabym, aby ktoś mnie z miasta zabrał, ale jeśli się nie uda to jadę pociągiem, a ze stacji odbierze mnie jedna z hodowczyń, więc w gruncie rzeczy nie jest najgorzej :).



Dobrze mieć dwoje innych uszu :D

A przy okazji chciałam prosić o głosy dla rudej, za które będę wdzięczna :) A w drugim linku dla Jessie :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia. Dobrze, że pieski coraz lepiej kontaktują jeżeli chodzi o spacery i inne psy. Moja sunia także robi postępy.

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA ! ^o^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie ten zlot się odbywa? *u*
    Fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zdworznie, niedaleko Łącka.
      Jak możesz to napisz na moje gg 42461546 to ci powiem o szczegółach :)

      Usuń
    2. kurcze nie mam GG :( ale proszę mogłabyś mi podać więcej informacji na e-mail? oladro@op.pl - Bardzo bym Cię prosiła, bo mam JRT a ciekawi mnie taki zlot =)
      Łącko mam gdzieś pół godziny drogi ode mnie :D

      Usuń
  3. Bardzo bym chciała wybrać się na zlot sznauceromaniaków . Jednak w okolicy nie są organizowane żadne zloty. Czekam na relację z wypadu, ale to jeszcze kawał czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosujemy i zostaniemy na dłużej i zaobserwujemy
    Zapraszamy do nas www.moje-slonce-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń