piątek, 5 kwietnia 2013

Przygotowania do wystawy 4 maja w Łodzi


 Już się zgłosiliśmy na ową wystawę, ciągle ćwiczymy pozycje, a w niedzielę jedziemy po ringówkę :). Jedyne co mnie boli to, to, że wystawa jest 4, a Jessie 7 skończyłaby 6 miesięcy, a przez te trzy dni musi startować w klasie baby...

Powiedzcie, w której pozycji młodą wystawiać ?

Ta ?
Czy ta ?


Ostatnio kupiliśmy też Jessie kaganiec :)









Takiego kolegę miałam ostatnio w piwnicy, niestety potem Szarik go zamęczył ;/
No i Schejra też chciała się wystawić, ale ona nie potrafi, a jak złapie się ją za łapę to
potem nie chce jej postawić i musi zrobić to tak jak jej się podoba xd






7 komentarzy:

  1. To dwie te same strony >.< xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale różnie wyciągnięte nogi xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie ta druga pozycja.
    Nie martwcie się,jeszcze zdążycie wystartować w następnej klasie :)
    życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie NR 2 lepszy, ładniej wyciągnięte nogi, lepiej podkreślona sylwetka. Jeszcze dużo wystaw przed wami. Jak już raz zaczniesz to na pewno szybko nie skończysz. Ja z moją suczką chcemy prowadzic DOGOTERAPIĘ, więc też czeka nas wiele przygotowań. POWODZENIA ! :D

    Pozdrawiam,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  5. Według Mnie pozycja druga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że pozycja numer 2 będzie lepsza. Ale ona jest śliczna ;) A kagańcu nie próbuje ściągać?
    Pozdrawiam :)
    ~our-favourite-pets.blogspot.com~
    ~my-four-legged-friends.blogspot.com~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowała na początku, teraz jest już dobrze i ładnie w nim chodzi :)

      Usuń