poniedziałek, 18 lutego 2013

Weterynarz i Shelma...

 Młodej ucho paprało się od czwartku no i z niego waliło, 4 dni czyściłam jej ucho jakimś preparatem co ciotka mi dała, ale ciągle wracała, więc w obawie przed świerzbem, bo leczenie czterech psów i kota jednak trochę kosztuje, a aż tak bogaci to my nie jesteśmy :). Weterynarz powiedziała, że to zapalenie, rano i wieczorem krople do uszu+jakiś preparat na kark. Pokazałam jej czym ciotka kazała mi czyścić ucho stwierdziła, że szkoda tak dobrego preparatu... No bywa :). Jak szłam z mamuśką jakaś babcia szła też z psem na rękach, a że co jakiś czas robiła postój mamie dałam Jessie, a sama zaniosłam jej sukę do przychodni i na stół. Jej suka ma 14 lat i raka leczonego od dłuższego czasu, nie chodzi, ale je i pije. Właścicielka powiedziała, że jej nie uśpi, bo chce, aby ona sama od niej odeszła. Według mnie suka tylko cierpi- szkoda tym bardziej, że do Schejry jest podobna...
Nim pojechaliśmy do weta mamie Jessie uciekła do garażu do Shelmy i Szarika. Już nie chciało mi się po nią iść, więc stwierdziłam, że co ma być to będzie. Póki nie słychać krzyków nigdzie nie idę. Wyglądam przez okno, a tam Czarna z Młodą się bawią w najlepsze. Filmik nakręcony w domu, bo wtedy Luka z Rudą na dworze siedziały. :). No i na zdjęciach Szarik się załapał :).
Nie wiem skąd te plamy ale cii :) 
Takie tam maleństwo w środku :)




Filmik jak się Jessie bawi z moim małym "molosem" http://www.youtube.com/watch?v=SjB4Bo9vuqw

3 komentarze:

  1. No i w końcu natrafiłam na jakiś blog o zwierzakach *-* Świetny blog i mam nadzieję że psince przejdzie zapalenie;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog.! ;)
    Mamy nadzieję, że zapalenie ucha szybko minie małej psince.. ;)
    Masz śliczne psiaki.! ;)
    Obserwuję, komentuję i będę odwiedzać bloga ;)
    Zapraszamy do nas ;)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)
    No i piękne psiaki.

    OdpowiedzUsuń