niedziela, 24 lutego 2013

Podsumowując ferie

 Dwa tygodnie, obijania, nudów i nic nie robienia... Taak, każdy by tak chciał, ale nie ja ! Praca z psem, no jak wstałam z samego rana to zaczynaliśmy, mówiąc rano mam na myśli 13-14. Leżenie, leniuchowanie, ale na leżąco ćwiczenia przywoływania, wstanie to normalne ćwiczenia. Spacery. Leczenie zapalenia ucha, o właśnie ładnie się goi, ale jutro jedziemy na wizytę kontrolną :). Są plusy i minusy dorastania młodej, co prawda skupia się coraz lepiej, wykonuje komendy, wraca na zawołanie, ale są też minusy, a właściwie chyba tylko jeden, młoda podrosła i nauczyła się wskakiwać na krzesełka, a z niego na stół, z którego kota przegania, a kotek hop ze stołu, a młoda za nim ;/ znaczy dziś zeskoczyła pierwszy raz przy mamie, jak ja jeszcze spałam. Szczęście, że nic sobie nie zrobiła <ufff>. W sumie nie ma co dużo opisywać ferii, no chyba, że mnie i mój "szczęśliwy dzień ". ..
Umówiłam się na kręgle z trójką przyjaciół-Rafał, Bartek i Angelika. Z laską miałam jechać, więc bez większej niechęci wyszłam z domu. Okazało się, że autobus już nam uciekł, więc do mojej mamy poszłyśmy, ta, że nas zawiezie, otworzyłam bramę, samochód ruszył. W aucie są przesuwane drzwi, które zawadziły o bramę i wypadły. Angelika trzyma drzwi w powietrzu, mama przy nich klęczy i krzyczy, że są porysowane, a ja z tyłu stoję i powstrzymuję się od śmiechu. Okej, poszłyśmy na autobus, który nam właśnie uciekł sprzed nosa. Trudno, czekamy na następny. Jedzie tir i nas ochlapał tą ohydną breją, czy jak to tam się zwie. Ang bardziej uwalona, bo mnie zasłoniła :). Poszłyśmy się przebrać w efekcie czego uciekł nam następny autobus. Jest w końcu wsiadłyśmy i jedziemy. Dotarłyśmy na miejsce i okazało się, że Bartek ma jazdy, więc nie może, a Rafałek czekał na nas pół godziny.

Dzisiaj mała miała "kąpiel", bo wróciła brudna :)

Taki tam "czyścioszek "

"Mogę już wyjść ?"

Chwilę przed suszeniem 

Kopiemy na leżąco :)
I na stojąco :)





4 komentarze:

  1. Zabójczo urocze zdjęcie w wannie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.! ;)
    A Twój dzień/Twoja historia rozśmieszająca.! ;))

    Pozdrawiamy.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję Twój blog do Liebster Award więcej u mnie na blogu:
    http://psiblognaczterechlapach.blogspot.com/
    Świetny blog i śliczne psiaki;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no dziękuję, zaraz wejdę i zobaczę o co chodzi :)

      Usuń