sobota, 2 marca 2013

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,, dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował''

A, że mojego bloga nominowano przygotować się na nominowanie ode mnie :). 

Nominowała mnie autorka bloga http://psiblognaczterechlapach.blogspot.com/

Pytania jakie mi zadała i odpowiedzi :



1. Lubisz zwierzęta?
-Jakbym nie lubiła bym o nich nie pisała ;p

2. O czym piszesz blog/i?
-O moich zwierzakach i czasem tym co mi się przytrafiło. 

3. Lubisz słodycze?
-Tak no nawet, średnio.

4. Masz jakiegoś zwierzaka?? Jak tak to jakiego?
-4 psy, kota, 2 myszoskoczki i węża.

5. Lubisz być blogerem/ką?
-lubię i sprawia mi to przyjemność.

6. Czy tolerujesz wegetarian?
-Tak, każdy ma prawo jeść to co mu się podoba. 

7. O czym lubisz czytać blogi?
-O zwierzakach *.*

8. Jakiej muzyki słuchasz?
-Słucham muzyki tej, która mi wpadnie w ucho, najczęściej rap, hip-hop, co raz częściej ostatnio regge <?>

9. Co ile publikujesz posty?

-To zależy, ale staram się średnio raz w tygodniu.

10. Jakie książki czytasz?

-Przygodowe, fantastyczne..

11. Czy lubisz sport? 

-Tak, w szczególności siatkówkę.

Moje pytania : 

1. Ile blogów posiadasz ?
2. O czym zamieszczasz posty ?
3. Czy sprawia ci przyjemność prowadzenie bloga ?
4. Czytasz inne blogi ?
5. Blogi o jakiej tematyce lubisz najbardziej ?
6. Masz stałych czytelników ?
7. Jakie są twoje zainteresowania ?
8. Czy czytasz posta przed opublikowaniem go ?
9.Jakie lubisz czytać książki ?
10. Lubisz szkołę ?
11. Jesz słodycze ? Jakie ?

Blogi nominowane przeze mnie ;p 


1. male-zoo.blogspot.com

2kiki-yorkshire-terrier.blogspot.com
3sznaucer-klara.blogspot.com
4. santaon.blogspot.com
5. fado-lablador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com
6. abi1208.blogspot.com
7beagl-przyjaciel.blogspot.com
8. astrothedogboom.blogspot.com
9csa-vivat.blogspot.com
10leon-whtw.blogspot.com
11.http://terrierbrooklyn.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz