piątek, 8 marca 2013

Spacerk, schronisko i takie tam ...

W poniedziałek po szkole pojechałam  Martą i psami do parku. Czekając na nią przeszłam się kawałek z dwiema kobitkami i ich psami jeden w typie posokowca, a drugi w typie JRT, ale obie panie, że mają rasowe psy -spoko nie wnikam...
Tu było moje zdumienie Schejra dała im się pogłaskać ! Odwoływała się bez gadania, nie atakowała ludzi na rowerach, ani tych biegających i odwoływała się od psów ! Sukces ! Z młodą gorzej, bo biegała do każdego psa ;/. Zostałam pouczona, że winnam się zastanowić, a nie dawać szczeniaka do owczarka, bo mała przecież piszczy ... Ale nie moja wina, że mała urządza histerię, tak ? Kilka fotek ze spacerku :)

Szczyl i Rafik <3

Tak tutaj Jessie spotkała się ze swym rówieśnikiem. :D


A ktoś mi kiedyś powiedział, że psy nie chodzą po drzewach ....

Ostatnio wzięło mnie na agi, więc wzięłam kije od szczotki, kamyki i porobiłam "hopki" wszystkie 4 psy skakały, z agi niestety nie mam fotek, ale takie tam kilka "po" robiłam xd.



I Szarik xd





Dzisiaj o północy -.-' wnosili mi nowe łózko do pokoju, co tam, ze do szkoły powinnam się wyspać ...  Ze starego odcięłam 1/3 i psy mają nowe łóżeczko :D Po powrocie ze szkoły zauważyłam psa na naszym podwórku to wzięłam go do domu :) Taki mały śmieszny psiak :). Boi się ludzi i wgl. Z siostrą dowiedziałyśmy się kto jest jego właścicielem, a ta poszła z mamuśką go oddać, a gościu "jak go w końcu coś pierdolnie to pozbędę się problemu". Ja rozumiem, że można nie chcieć swojego psa, ale bez przesady, aby życzyć mu śmierci... 





 






5 komentarzy:

  1. Interesujący post, dużo opisanych sytuacji, wiele zdjęć. Jak najbardziej pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia . :)
    Jessie jest piękna . : D
    Pozdrawiamy . :)
    I zapraszamy do nas . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że kochasz psy tak samo jak ja.
    Spacerki udane, zadania wykonane, zabawa była ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : goldheart2012@wp.pl
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :D Prześliczne psiaczki... obserwuję...
    zapraszam:
    >>> oczamichomika.blogspot.com/
    >>> psiblognaczterechlapach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń