sobota, 30 marca 2013

Wielkanocny niefart...

 W czwartek wstałam z psami ruda zeskoczyła i szaleje jak zawsze, Jessie zeszła i kuleje... Pomyślałam, że pewnie łapka się jej podwinęła i dlatego. Wyszłam z nimi na dwór biegamy było okej, ale jak weszłyśmy do domu znowu zaczęła kuleć. Stwierdziłam, że do piątku jej minie, ale nie wczoraj nadal kulała, ale co poszłyśmy na dwór i było dobrze, biegała szalała skakała, a ja głupia się rzuciłam na rudą jak chciałam ją złapać i kolanem w krawężnik, potem od siostry gałęzią w usta, oczywiście górna warga rozcięta. Weszłyśmy do domu psy poszły spać, a ja już rozwalonym kolanem w szafkę. Do dziś młoda kuleje i nie wiem co może być przyczyną jej kulenia na przednią łapę ;/. We wtorek jedziemy do weterynarza i robimy prześwietlenie, bo trzeba mieć pewność, a jak źle pójdzie to mi również będą kolano badać, bo teraz coś dziwnie mi w nic strzyka...
Trzymajcie kciuki, aby wszystko potoczyło się dobrze :)
Tak robimy psie terapie ;p









8 komentarzy:

  1. Ale fajny spsoób na kąpiel dla nielubiącego kąpieli psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś Ty i twój piesio wrócili do normy.
    Słodziak istnieje na tych zdjęciach.

    Wesołych i Pogodnych !
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno nic poważnego ;) Nie martw się wyjdzie z tego,ale jedźcie do weta na wszelki wypadek ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki psiak :3. Pozdrawiam i zapraszam verranowe.blogspot.com/
    Twoje tło jest naprawdę pomyslowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ty jesteś koleżanką Marty ,tej co ma Santę i Rafika ?
    Bo kiedyś widziałam chyba psy na jej filmikach ;) .
    http://www.psiaki6859.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem jestem :)
      Mogłaś widzieć, bo jak nagrywam filmiki to moje się kręcą :)

      Usuń
  6. Oby to nie rzepki.

    Bardzo dobrze, ze Ci w kolanach pstryka, nie będę sama cierpieć :3

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny psiuunio <33 będe tu wpadała <3 -

    OdpowiedzUsuń