piątek, 31 maja 2013

Zmiany planów

 Nie jedziemy na zlot russelmaniaków, ponieważ po zmianie ośrodka w nowym musiałabym zapłacić 15 zł za psa, a za dwa 30 :/, ale cóż nie poddajemy się i biegamy na spacerki :)

 
 Miałam jechać z laskami i psami nad morze jednak już wiem, że nie pojadę z ludźmi, którzy uważają, że ruda jest agresywna i wszystkich gryzie, a nawet nie spytają jak z nami -.- chyba są jasnowidzami ... Nie wiem pozostawiam to dla nich... Ale podobno mam agresora co rzuca się na każdego psa mimo, że nigdy nie zaatakowała bez powodu -.-, rzuca się na każdego człowieka bez ostrzeżenia-aż dziwne... No ale cóż nie ja rządzę światem...
 
A jak z rudą ? No właśnie ! Mój hipermega agresywny pies od tak polubił Krystiana od tak na pierwszym spotkaniu. Ładnie przy nim chodziła i nawet nie warknęła i się nie wycofała -.-.
Dzisiaj przyszedł do nas Oluś, który ma pięć latek i się z nim bawiła od tak... Mój agresywny pies był przy dziecku ! Cud, że młody jeszcze żyje ! Na zdjęciu Schejra skupiona na Krystianie, ta agresja aż z niej bije !
 
Mój ów agresor na zdjęciach niżej, szkoda, że można zrobić z nią co się tylko chce.
 
Ciekawe jak to jest, gdy pies ma normalnego właściciela..
A co u Jessie ? Łapka zdrowa, wczoraj sobie pływała i kopała dołki na spacerku. Byłam ja z sukami, Werka z Negrą, Gosia z Mania i Noddy'm oraz Krystian z Luną.
 
Na fotkach po kolei psy :
 
 Schejra, Jessie, Luna, Negra, Mania i Noddy.
 

 
Dodając mój pies rzuca się na wszystkie... Szkoda, że ani razu się z tymi nie pogryzła..
 
A teraz fotki :).




 

9 komentarzy:

  1. Śliczne psiaki - wszystkie ! :3
    Dobrze, że łapka już wróciła do normy i Jessie może lajtowo biegać, skakać, pływać, a nawet kopać - to pewnie dla niej frajda :D

    PS.Faktycznie - agresywne te Twoje psiaki ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  2. Agresja... ciekawe z której strony...? -.-
    Denerwująmnie ludzie, któray nie znają psa i juz go oceniają... a niech zobaczą zdjęcia! :D
    Śliczne psiaki <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tego psa od 2 lat.. ujebał wszystkich kogo się tylko dało -_-

      Usuń
    2. Właśni widać -.- szkoda, że gadasz ciąglę o zeszłym roku i poprzednich -.-

      Usuń
  3. Nie ładnie chodzić z agresywnym psem.
    Cieszę się, że Jessie wyzdrowiała.
    Drugie zdjęcie od dołu jest powalające :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ agresory trzymasz w domu xD
    Super, że Jessie wyzdrowiała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ! Kup im kagańce xd !
    Dobrze, że z łapką jest już ok.
    Pamiętaj o kagańcu ;D !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ugh, stereotypy to najgorsze, co ludzie mogli wymyślic.. A jednak skończyło się dobrze (:

    OdpowiedzUsuń